2/02/2009

69. Disney Heroes...


Disney Heroes...


Ο David Kawena είναι ένα παλικάρι είκοσι έξι ετών από το Ισραήλ. Έχει τρομερό ταλέντο στην ζωγραφική και έχει πάθος με... τους ήρωες του Disney... Συμβουλεύω σε όσους ενδιαφέρονται να επισκεφθούν την σελίδα του στο deviantart που δίνεται παρακάτω: davidkawena.deviantart.com

Ο λόγος που μου αρέσει τόσο πολύ αυτός ο καλλιτέχνης είναι λίγο-πολύ προφανής, αλλά κι’ επειδή δίνει μια εντελώς νέα διάσταση σ’ αυτό που ονομάζομε: Ταινίες Disney... Απολαύστε μερικές από τις δημιουργίες του.





















[ © davidkawena.deviantart.com ]


—ΤΕΛΟΣ—


Όποιος θέλει, μπορεί να αφήσει το σχόλιό του· με σεβασμό στον εαυτό του και στον συνάνθρωπό του. Σας ευχαριστώ που διαβάσατε το κείμενό μου.

4 σχόλια:

George Tsitiridis είπε...

para poli endiposiako...
empnevsmeno...
bravo sto paidi...
kai ta dika sou sxedia naftile einai poli kala...

SK είπε...

Θα τους βλέπω πια με άλλο μάτι....

gay super hero είπε...

Πάρα πολύ καλός!!

Ναυτίλος είπε...

Πισωγλέντη:

Το παιδί είναι «ταλέντο» και είναι top στις προτιμίσεις μου... Ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια. By the way... Έχω έτοιμο εδώ και καιρό το cd σου με τα αρχεία που μου ζήτησες. Αλλα είναι 280MB! Πως θα γίνει να το πάρεις; :-/


SK:

Εγώ ανέκαθεν έβλεπα με άλλο μάτι τους ήρωες των κινουμένων σχεδιων... Ανίκω στην ίδια κατηγορία με τον David... :-P


Gay Super Hero:

Είναι ο άτιμος, είναι. Να επισκεφθείς και την σελίδα του στο DeviantArt για περισσότερα έργα του. :-)